Vi er natur

Vi er natur

En tur i naturen er altid rig på oplevelser og det er god motion. Vi ved at rørelse er smørelse, så derfor får du også en lille træningsplan, så du kan komme ud i naturen.

 

UGE 1:
Dag 1:  15 minutters hurtig gang - 5 minutters roligt løb - 10 minutters rask gang - 5 minutters roligt løb - 5 minutters rask gang - Færdig
Dag 2:  Hviledag
Dag 3:  15 minutters hurtig gang - 5 minutters roligt løb - 10 minutters rask gang - 5 minutters roligt løb - 5 minutters rask gang - Færdig
Dag 4:  Hviledag
Dag 5:  15 minutters hurtig gang - 5 minutters roligt løb - 10 minutters rask gang - 5 minutters roligt løb - 5 minutters rask gang - Færdig
Dag 6:  Hviledag
Dag 7:  Hviledag

 

UGE 2:
Dag 1:  10 minutters hurtig gang - 10 minutters roligt løb - 5 minutters rask gang - 10 minutters roligt løb - 5 minutters rask gang - Færdig
Dag 2:  Hviledag
Dag 3:  10 minutters hurtig gang - 10 minutters roligt løb - 5 minutters rask gang - 10 minutters roligt løb - 5 minutters rask gang - Færdig
Dag 4:  Hviledag
Dag 5:  10 minutters hurtig gang - 10 minutters roligt løb - 5 minutters rask gang - 10 minutters roligt løb - 5 minutters rask gang - Færdig
Dag 6:  Hviledag
Dag 7:  Hviledag

 
 

oprettet d. under Sundhed


Ingen kommentar(er)
Skriv din kommentar